Etiketter

17. juni 2011

Udsalg!

Lige for tiden har H&M udsalg, og jeg synes faktisk, at der er ret mange fine ting. Det er faktisk lidt vildt, så meget der er sat ned! Jeg kan som normalt ikke rigtigt styre mig, men strammede mig an, og udvalgte lige et par items, som jeg godt kunne finde plads til i mit skab....

Jeg fandt bl.a. den her fine nederdel, som jeg synes til forveksling ligner diverse store mærkers Resort eller SS kollektioner:



dolce-gabbana-spring-2011-collection.jpg
hmprod.jpg                                        H & M nederdel: 179, 95.-                                         Dolce Gabbana S/S collection 2011

ss11-trend-hvide-blonder-sommer-summer-white-lace-dress-skirt-maxi-lang-nederdel-romantisk-alberta-ferretti-dolce-gabbana-erdem-alexander-mc.jpg


hmprod.jpg
Den her strik er ret cool, synes jeg, og ville være flot i et lidt rocket look sammen med slidte jeans, wedges og en enkel, lang halskæde! 

hmprod.jpg
Elsker det 50'er inspirerende look, de her solbriller giver. For 34,95.-

hmprod.jpghmprod.jpghmprod.jpg
Der er også rigtigt mange fine smykker og accessories på udsalg, og er især vild med de her lidt hippie/woodstock-inspirerende items! 

Du kan finde det hele HER.


Dagens kommer nok i morgen, da jeg har planer med nogle veninder i dag. God fredag/weekend til alle!

3 kommentarer:

  1. Jeg kan ikke se billederne, de vises ikke. Jeg har prøvet at opdatere siden, men den viser stadigvæk ingen billeder :-)

    SvarSlet
  2. Oh, det er jeg ked af ;/ Prøver lige at finde en løsning!(:

    SvarSlet
  3. jeg kan heller ikke se billederne....
    - men fedt at du her startet en blog, da!!!! :)

    SvarSlet