Etiketter

22. juni 2011

Dimission

I aften skal jeg til dimission på min skole, og jeg er lidt trist ved mode, for jeg skal jo kun se de fleste én gang mere, nemlig i aften. Men jeg er super glad for, at Folkeskolen endelig er færdig og at jeg kan gå derfra med et snit på 11,0!

Hvad angår tøjet, har jeg været i tvivl om, hvad jeg skulle tage på. For der vel ikke en dresskode for dimission i Folkeskolen? Eller er der? I hvert fald har jeg været ude og forhøre mig lidt blandt de andre piger. Jeg har nemlig en super flot maxi-kjole fra Mango som jeg købte sidste år over internettet til diverse konfirmationer, og den vil jeg meget gerne have på, da den desværre ikke bliver luftet særligt tit. Derfor fik jeg lokket min veninde Anna (som forresten er hende, der sandsynligvis kommer til at tage langt de fleste dagens, fordi hun har et spejlrefleks og jeg ikke har...) i en anden af mine maxi-kjoler, nemlig denne blomstrede kjole fra H&M til 179.- som forresten stadig kan købes...



hmprod.jpg215x0-7-75-1-a0.jpg
Min kjole fra H&M som Anna skal have på.           Min kjole fra Mango som jeg selv skal i.


Min stil er normalt ikke til de helt store blomster, men om sommeren bliver jeg ramt af "blomstermani", og det er nok derfor, at der er så meget blomstret i min garderobe.... I hvert fald vil jeg kun bruge disse kjoler på ferie og herhjemme og til eventuelle arrangementer som dét i aften. 

Til kjolen ville være flottest med et par nude sko, efter min mening. 

Christian-Louboutin-Decollete-Nude-patent-Pump_7.jpg



Her er det Christian Louboutin (som i øvrigt har udsald lige for tiden, tjek evt. hans webshop HER) disse er i hvert fald mere end velkomne i min garderobe...!
  

God onsdag til jer alle :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar